4 august 2017

enjoy my summer

N-am să scriu mult despre lista mea de ignorați, asta pentru că este destul de lungă și pentru că mie, în general, nu-mi face nicio plăcere să-mi pierd vremea vorbind despre oameni mediocri. Ce e important de reținut e că în ea sunt exact persoanele cu care nu vreau să intru niciodată în contact - pe telefon, pe Whatsapp, pe Viber, pe Skype, chiar și pe Facebook. A, chiar. Ultimul block l-am dat ieri, când cineva s-a deranjat degeaba să-i scrie lui Tibi pe contul de Facebook: Mesaj pentru Andra. Moment penibil la fel ca tot mesajul expeditorului anonim...
Să nu mă înțeleagă lumea greșit. Eu am răbdare să ascult ofurile oricui, însă totul până la o limită. Întotdeauna când apăs butonul de ignore, îl apăs cu un motiv bine întemeiat. Recent am descoperit  că nu-mi mai place să mă obosesc oferind explicații. Că nu mai permit nimănui să mă tragă la răspundere pentru ceva ce nu am făcut sau să mă deranjeze inutil reproșându-mi tot felul de lucruri neadevărate. Eu știu foarte bine cum sunt în realitate, nu am nevoie de nimeni care să mă caracterizeze, să mă judece sau mai rău, să mă eticheteze. Nu mă interesează opinia celor din jur, nu-mi organizez viața în funcție de doleanțele unora și nu o să plâng niciodată noaptea sub cearșaf din cauza răutăților pe care, dacă nu aș avea posibilitatea ignore-ului, aș fi nevoită să le ascult (cel mai probabil) zi de zi... 
Slavă Domnului că s-a inventat taxi-ul și block-ul :))
În principiu, nu știu cât e de greu să rămâi în lista mea de contacte "bune", dar știu cât de ușor e să treci în blocklist. Trebuie doar să fii lipsit de bun simț, paranoic și gata, ai trecut la cele veșnice - ignore.
So...

Niciun comentariu: